zaterdag 31 december 2011

placed on the Scrapdelight blog...geplaatst op het Scrapdelight blog

Hello all!!!
It's almost 2012 ... I always get a little nostalgic at this time.
Looking back on a year of ups and downs ...
Moment In Time!
I made ​​a layout of a moment in time ... what I cherish!
Holidays in Disneyworld Florida ... It was Great!
Het is bijna 2012...ik word altijd een beetje nostalgisch in deze periode.
Terugkijken op een jaar met ups en downs...
MOMENT in TIME!!
Heb er een Lay Out van gemaakt...een moment in de tijd wat ik koester!!
Vakantie in Disneyworld Florida...Geweldig!!!
 

I'm not really a scrapper but I managed to make something of it!!!
Ik ben niet echt een scrapper maar het is me toch gelukt er iets van te maken!!


Wish you all a good and creative 2012!!!
Thanks for visiting my blog !!!

Jolande

9 opmerkingen:

scrapdictive zei

Enorm leuke LO, Jolan.
Disney Florida daar zijn wij ook geweest (alle parken). Zal ik echt nooit vergeten.

Fijne jaarwisseling en al het goeds voor 2012 gewenst!

xx
Jolanda

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Gaaf gedaan Jolande, ik wens je een heel fijne jaarwisseling.
groetjes Marja

Fia zei

Ohhhh wow!!!!
Deze is wel een hele prachtige afsluiter van het jaar zeg......Mooi Jolande!!!

IK wens je een prachtig en vreugdevol Nieuwjaar toe..

Kus Fia

Anoniem zei

Prachtig Jolande, heb genoten van je kunstwerken het afgelopen jaar !
Wens je een creatief en goed 2012 toe,
groetjes Corrie

Wendy ten Hove zei

Mooie lay-out, Jolande! En altijd geweldig om dit soort fijne belevenissen te koesteren!!
Gelukkig nieuwjaar!!!
Groetjes, Wendy

Hillie zei

Is toch heel goed gelukt! Schitterende foto. Mooie layout en een heel goed begin van 2012 toch?

Gelukkig nieuwjaar en een super 2012!

cvanholstein zei

Haha, wat zie je er schattig uit als Mini!
Een heel gelukkig nieuwjaar Jolande, en we vast leuke dingen samen doen!
liefs, Corina

Wilma zei

Prachtig!!

Anneke Wijers zei

Hé, deze had ik nog niet gezien. Wat een mooie LO.
Veel mooie details en ingetogen met die kleuren.
Het rode strikje komt er dan ook leuk uit tevoorschijn.