maandag 23 januari 2012

Monday Katzelkraft day..Maandag Katzelkraft dag....

Goodmorning Katzelkraft lovers!!
Here I am again with, of course, a tag with Katzelkraft stamps!!!
For today I used the normal tags, the brown ones ….
most of the time I don’t know what to do with these tags.
 I have a lot of these tags…so spinning and thinking
what to do with these brown tags and Eureka!!
I painted them with a brush with gesso, mixed with a lot of water.
I stamped the tree and heat embossed with clear embossing powder.


Goedemorgen Katzelkraftliefhebbers,
Hier ben ik weer en natuurlijk met een tag met Katzelkraft stempels.
Voor vandaag heb ik gebruik gemaakt van een gewone bruine tag.
Meestal laat ik deze links liggen, weet niet echt goed wat er mee te doen.
Maar ik heb er zoveel....dus spinnend op iets...denken en EUREKA!!!
Ik heb ze geschilderd met gesso, heel erg verdund met water!!
Daarna de boom erop gestempeld en geembossed met clear embossing poeder!

8 opmerkingen:

Gery zei

Hoi Jolande,
De tag ziet er weer super uit, mooi naturel.
Heb je ivm kromtrekken beide zijden met gesso bewerkt??
Bij mij gaat nl vaak de boel zo krom als een hoepeltje staan.
En wat maakt voor jou het verschil tussen zwart stempelen en clear embossen of direkt met zwarte emboss.poeder embossen??
Groetjes Gery

Wendy ten Hove zei

Hi Jolande,
Jazeker, erg mooi geworden zo! Wat een prachtige boom is dat!! Super, hoor! En je gaat lekker naar de CHA! Geweldig, zeg! Daar ga je vast helemaal je ogen uitkijken en volgens mij is het daar ook wel super lekker weer nog! (ben helemaal niet jaloers, hoor, ahum, ahum :-)
Groetjes, Wendy

scrappingtwins zei

hij is mooi geworden, dank je wel ovor de foto's van afgelopen vrijdag. heel veel plezier in de states.

groetjes de twins

Wilma zei

Ziet er weer gaaf uit Jolande. Lekker die bruine tags blijven gebruiken je weet er weer plaatjes van te maken!!

Voor straks heel veel plezier in Amerika..je laat ons toch wel een beetje meegenieten hè?

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Jolande hij is echt schitterend! Een pracht oplossing je gesso er over heen. En de stempels zijn onwijs mooi. Erg mooie creatie.
groetjes Marja

Gerrina zei

Wat is deze mooi! Bij mij blijvn bruine labels meestal ook niet bruin, maar dit is wel een hele mooie geworden! Groetjes, Gerrina

Anoniem zei

Prachtige boom !

Tineke zei

Wat een mooie tag weer. Die boom is ook een prachtig stempel. Ik ga toch eens proberen meer tags te maken.